Woskowe świece Led - dekoracja do domu ze sklepu Sammydress


 16 dni temu w sklepie Sammydress zamówiłam woskowe ledowe świece. Już długo za mną chodziły, ale żadne mi się nie podobały.
Te tutaj mnie zaczarowały. 
W tym tygodniu otrzymałam przesyłkę z kompletem świec. Od razu poleciałam do Kik po baterie i postanowiłam zrobić dla Was ich recenzję. 
Tak jak już wspomniałam świece są woskowe. Są ciężkie, solidne i porządnie wykonane.
W zestawie znajdują się 3 sztuki w różnych wielkościach.
Każda świeca potrzebuje 3 baterii AAA 1,5.
Ja takie baterie kupuję w Kik, gdzie 8 sztuk kosztuje 4 złote. 
Każda świeca ma elegancką srebrną obwódkę. 
Do dekoracji dołączony jest pilot, którym możemy sterować.
Świece palą się w dwóch trybach: jako lampka i jako migająca świeca, tak jakbyśmy palili prawdziwą.
Możemy ustawić aby nasze świece paliły się albo 4 albo 8 godzin, po czym wyłączają się automatycznie. Możemy również po prostu włączać i wyłączać je kiedy chcemy. 
Świece mają dwa rodzaje światła: zimne i ciepłe.
Jest to bardzo stylowy i minimalistyczny dodatek, który odnajdzie się jako dekoracja w wielu domach.
Cena zestawu z rabatem wyniosła około 40 złotych. 
Produkt znajduje się w dziale darmowej wysyłki. 

Wielkim plusem dla mnie jest bezpieczeństwo oraz higieniczność. Jestem wielką fanką świec, ale one kopcą. Wystarczający osad dają mi świece zapachowe, nie muszę i nie chcę dorabiać sadzy na ścianach poprzez tradycyjne palenie takich świec dekoracyjnych. 
Na pewno zamówię drugi komplet dla siebie, oraz jako prezenty świąteczne dla przyjaciół. 

Moja ocena 10/10


PS. latarenki ze zdjęć pochodzą z Ikei (19,99 /szt)